شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی استانداری بوشهر از آغاز عملیات احداث سایت بازیافت زباله شهرستان بوشهر و تنگستان تا پایان امسال خبر داد.به گزارش فکرشهر، شاهپور رستمی در جلسه پسماند شهرستان بوشهر و تنگستان با تسلیت به مناسبت ماه محرم، اظهار داشت: براساس مطالعات و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای جایگاه دفن زباله و پسماند شهرستان های بوشهر و تنگستان اقدامات لازم جهت رفع این موضوع صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۸۹۹
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: معاون عمرانی استانداری بوشهر از آغاز عملیات احداث سایت بازیافت زباله شهرستان بوشهر و تنگستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر، شاهپور رستمی در جلسه پسماند شهرستان بوشهر و تنگستان با تسلیت به مناسبت ماه محرم، اظهار داشت: براساس مطالعات و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای جایگاه دفن زباله و پسماند شهرستان های بوشهر و تنگستان اقدامات لازم جهت رفع این موضوع صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این طرح بازیافت، مشکل پسماند شهرهای بوشهر، چغادک، عالیشهر، اهرم، دلوار و روستاهای هر دو شهرستان رفع خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی طرح بازیافت بر اساس طرح مصوب آنچه در شهرستان بوشهر تدوین گردیده بر عهده شهرداری بوشهر خواهد بود و بخشی از طرح نیز که در حوزه تنگستان است با انتخاب فرماندار تنگستان بر عهده یکی از شهرداری های آن شهرستان قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی استانداری بوشهر عنوان کرد: براساس برنامه ریزی و مطالعات صورت گرفته آغاز عملیات اجرایی احداث سایت بازیافت این دو شهرستان تا پایان امسال شروع خواهد شد.

رستمی خاطرنشان کرد: همچنین برای تعیین سرمایه گذار و پیمانکار جهت اجرای این پروژه بر عهده معاونت عمرانی استانداری بوشهر خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسئول فنی و نظارت بر احداث طرح بازیافت شهرستان بوشهر و تنگستان نیز بر عهده دفتر امور شهری استانداری بوشهر است.

منبع:پرتال استانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر