يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هفدهمین جشنواره استانی قصه گویی روز دوشنبه درسینما کانون بوشهر برگزار شد.به گزارش فکرشهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: 35قصه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شد که با داوری کارشناسان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 11 قصه به مرحله استانی راه یافت.زکیه امیرپورافزود: هدف از برگزاری جشنواره قصه گویی زنده نگه داشتن و احیای هنر سنتی است که نسل به نسل به ما رسیده و باید از این هنر الهی استفاده و بهره کافی را برد.
کد خبر: ۶۹۱۶
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: هفدهمین جشنواره استانی قصه گویی روز دوشنبه درسینما کانون بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: 35قصه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شد که با داوری کارشناسان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 11 قصه به مرحله استانی راه یافت.

زکیه امیرپورافزود: هدف از برگزاری جشنواره قصه گویی زنده نگه داشتن و احیای هنر سنتی است که نسل به نسل به ما رسیده و باید از این هنر الهی استفاده و بهره کافی را برد.

وی اضافه کرد: یکی از فعالیت های شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به نکات تربیتی به صورت غیر مستقیم پرداخته و روی تفکر خلاق کودکان تاثیر دارد هنر و فعالیت قصه گویی است.

امیرپور اظهارکرد: مربیان با عشق و علاقه و انتخاب قصه مناسب گروه سنی خود در مراکز فرهنگی و هنری مسایل تربیتی را در بچه ها تقویت می کنند.

امیرپور گفت: با برگزاری جشنواره قصه گویی می خواهیم اهمیت و تاثیر قصه را به جامعه، پدر و مادران و بویژه کودکان و نوجوانان آموزش دهیم.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر