دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۴۴۸
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

فکرشهر: جانشین دادستان عمومی و انقلاب دیلم استان بوشهر گفت: تمامی فعالیت‌های ورزشی بومی و محلی که سبب تجمع افراد در ساحل این شهر می‌شود از جمله دال توپه و فوتبال ساحلی برای پیشگیری از بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش فکرشهر، سیدحسین مسلم نژاد  در گفت و گو با ایرنا افزود: در مکاتبه صورت گرفته شبکه بهداشت شهرستان با دادستانی و  مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان برای جلوگیری از شیوع این ویروس، همه فعالیت‌های ورزشی که در کنار ساحل و یا در روستاها انجام می‌شود باید تعطیل شود.

وی اظهارداشت: چنانچه اشخاصی اقدام به اجتماع در کنار ساحل به بهانه‌های مختلفی از جمله ورزش کنند، به علت تهدید علیه سلامت اشخاص جرم تلقی و با مسببان و عاملان اصلی برخورد قانونی خواهد شد.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب دیلم گفت:  نیروی انتظامی در صورت وقوع چنین اجتماعاتی به سرعت و به طور قاطع ورود و گزارش آن را به دادستانی اعلام کند.

وی  از مراجع ذی‌صلاح خواست تا ضمن ارشاد و راهنمایی افراد، نسبت به تعطیلی این‌گونه تجمعات اقدام کنند.

مسلم نژاد با تشکر از مردم شهرستان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: سلامت مردم در اولویت کاری دستگاه قضایی است و از آنان انتظار داریم تا عادی شدن شرایط از هر گونه اجتماعی خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر