يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: با توجه به اینکه درجاده گناوه به دیلم تصادفات منجر به فوت زیادی درچندسال اخیر رخ داده از مسوولان کشوری انتظار داریم که نگاه وی‍ژه ای برای حل مشکلات این راه حادثه خیز وخطرناک داشته باشد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: اصلاح و ترمیم این محور از محل اعتبارات شهرستانی مقدور نیست و باید بودجه اختصاصی که براساس برآورد انجام شده حدود 700 میلیارد ریال است درنظر گرفته شود.
کد خبر: ۷۰۳۱
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: با توجه به اینکه درجاده گناوه به دیلم تصادفات منجر به فوت زیادی درچندسال اخیر رخ داده از مسوولان کشوری انتظار داریم که نگاه وی‍ژه ای برای حل مشکلات این راه حادثه خیز وخطرناک داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: اصلاح و ترمیم این محور از محل اعتبارات شهرستانی مقدور نیست و باید بودجه اختصاصی که براساس برآورد انجام شده حدود 700 میلیارد ریال است درنظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: اگرچه مسوولان استان بوشهر و شهرستان پیگیری و گام هایی برای وضعیت کنونی این نقطه که ازمحورهای پرتردد شمالی استان بوده و به جاده مرگ هم معروف شده برداشته اند اما می طلبد که هیات دولت هرچه سریع تر بودجه موردنیاز آن را تامین تا عملیات آن اجرایی آن آغاز شود.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر با تامین بودجه مناسب عملیات اجرایی اصلاح و ترمیم این محور که از خواسته های بحق مردم است، محقق شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به فراررسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی از همه اقشار جامعه خواست تا نهایت استفاده را از ماه محرم برده و نماز ظهر عاشورا را بموقع اقامه کنند.

وی از بانیان حسینیه ها وتکایا خواست تا حضور مردم را در پای منابر خطبا و وعاظ که نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ حسینی دارند، فراهم کنند.

رکنی حسینی گفت: سینه و دمام زنی امری پسندیده است اما نباید شاهد حضور کمرنگ جوانان در پای منابر باشیم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه روزعاشوار با روز 13 آبان که سه رویداد مهم در آن رخ داده تقارن دارد، افزود: 13 آبان روز ماندگار تاریخ عاشورایی ملت غیور ایران اسلامی و روز فریاد ظلم ستیزی علیه استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان انقلابی بدست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی ازسوی دانشجویان پیرو خط امام سه رویداد مهم در 13 آبان است که باید هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.

در نمازجمعه این هفته گناوه توماری برای استانداربوشهر درزمینه اصلاح وترمیم جاده گناوه به دیلم تهیه که نمازگزاران آن را امضا کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر