پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: با اقدام بموقع و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک محموله بزرگ کالای قاچاق شامل کالاهای ممنوعه کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، در  گزارش این روابط عمومی آمده است: این محموله توسط یک باند حرفه ای به صورت سازمان دهی شده و هدفمند از طریق مرزهای آبی استان بوشهر درحال ورود به کشور بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این استان شناسایی و قبل از تخلیه در حوالی یکی از بنادر برابر دستور قضایی کشف شد. 
کد خبر: ۷۰۵۲
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: با اقدام بموقع و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک محموله بزرگ کالای قاچاق شامل کالاهای ممنوعه کشف و ضبط شد.
به گزارش فکرشهر، در  گزارش این روابط عمومی آمده است: این محموله توسط یک باند حرفه ای به صورت سازمان دهی شده و هدفمند از طریق مرزهای آبی استان بوشهر درحال ورود به کشور بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این استان شناسایی و قبل از تخلیه در حوالی یکی از بنادر برابر دستور قضایی کشف شد. 

دراین گزارش آمده است: در این ارتباط متهمانی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، بخشی از این محموله مشروبات الکلی بوده است.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر در این گزارش یادآورشده است ستاد خبری این اداره کل آماده دریافت گزارش های مردمی از طریق شماره تلفن 113 و صندوق پستی 1111 است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر