يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۱۰۵
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در راستای کاهش قیمت مرغ در بازار، ۲۵ تن مرغ منجمد در سطح شهرستان با نرخ مصوب دولتی در حال توزیع است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالله نادری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دشتی با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ ۱۳ هزار و۸۰۰ تومان است، اظهار داشت: کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم باید در بازار تأمین شود و هیچ کمبودی نباید مردم در این زمینه احساس کنند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت سیمان افزود: برخی از واحدها خودسرانه قیمت‌ها را بیش از نرخ اعلام شده افزایش دادند که انتظار داریم تعزیرات اقدامات لازم در این زمینه انجام دهد.

نادری تصریح کرد: همچنین برخی از خودروها به صورت خودسرانه کرایه حمل سیمان را افزایش دادند که اداره راهداری با همکاری تعزیرات با متخلفین برخورد قانونی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون نظارت فعالیت بیشتری داشته باشند، گفت: اداره صمت از طریق استان پیگیری‌های لازم در خصوص تهیه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در سطح شهرستان داشته باشد.

نادری ادامه داد: دشمن در زمینه ایجاد نارضایتی در بین مردم بشدت فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران در زمینه ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر