يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به قابلیت ها گردشگری شهر شبانکاره توجه به مبلمان شهری و ایجاد فضا و کمربند سبز در این شهر ضروری است.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهر شبانکاره افزود: برای ایجاد امید، نشاط و شادابی باید به طرح های عمران شهری توجه بیشتری شود.وی با اشاره به افزایش میزان اعتبارات طرح های عمرانی شهر شبانکاره اضافه کرد: نقشه طرح جامع این شهر تصویب و برخی اشکالات آن در مرکز استان برطرف می شود.
کد خبر: ۷۳۱۷
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به قابلیت ها گردشگری شهر شبانکاره توجه به مبلمان شهری و ایجاد فضا و کمربند سبز در این شهر ضروری است.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهر شبانکاره افزود: برای ایجاد امید، نشاط و شادابی باید به طرح های عمران شهری توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به افزایش میزان اعتبارات طرح های عمرانی شهر شبانکاره اضافه کرد: نقشه طرح جامع این شهر تصویب و برخی اشکالات آن در مرکز استان برطرف می شود.

معاون اداره راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ماده 6 نیز در باره طرحهای جامع شهری استان بوشهر گفت: طبق برنامه و مصوبات هیات دولت برنامه های طرح هادی و جامع شهری دراستان بوشهر در دست اجراست.

سید محمد مهدی موسوی افزود: سرانه مسکن هر خانوار در شهر شبانکاره 189مترمربع است.

وی در مورد طرح جامع شهر شبانکاره اظهارکرد: طرح جامع شهر شبانکاره در دست بررسی است و بزودی به تصویب می رسد.

ارسلان زارع فرماندار دشتستان گفت: تصویب طرح جامع شهری شبانکاره از خواسته های دیرینه مردم این شهر است و با این طرح عمران و آبادی در شهر رونق می یابد.

حسین رضوانی رییس شورای اسلامی شهر شبانکاره نیز برضرورت ایجاد میدان ورودی، افزایش اعتبارات عمرانی، توسعه مبلمان این شهر تاکید کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر