دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یک استاد حوزه و دانشگاه در سپاه بوشهر:
فکرشهر: استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر بخواهیم اینترنت را آزاد کنیم اول باید مشکلات و موانع ازدواج جوانان برطرف شود، بعد از این کار صورت گیرد...
کد خبر: ۷۳۷۴
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر بخواهیم اینترنت را آزاد کنیم اول باید مشکلات و موانع ازدواج جوانان برطرف شود، بعد از این کار صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری عصر جمعه در همایش مصونیت از آسیب‌های خانواده سپاه بوشهر که در محل کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، گفت: مقابله، مقاومت و هر مبارزه‌ای که ما در برابر آمریکا و دشمنان اسلام داریم به خاطر این است که همه آنها جنود شیطان هستند.

وی اظهار داشت: در غدیر خم زمانی که خلیفه دوم با امام علی (ع) بیعت کرد ابلیس شاهد صحنه بود و او از این حرکت خلیفه دوم خیلی ناراحت شد، لذا قسم خورده در مقابل شیعه بایستد و آنها را در هر صورت گمراه کند.

انصاری تصریح کرد: ما شیعیان هر چه بر اصول و ارزشهای دینی و الهی پایبند باشیم، ابلیس بیشتر ناراحت می‌شود. در حالی که ابلیس دشمن اصلی ماست، باید توجه‌مان به بچه‌ها، دختران و پسران جوان و حتی خودمان بیشتر باشد تا از شر ابلیس نجات پیدا کنیم.

وی به راه‌های مقابله با ابلیس اشاره کرد و بیان داشت: اولین راه مقابله با ابلیس ارتباط  قوی با محمد و آل محمد (ص) است و اگر این ارتباط همراه با بصیرت و توجه باشد، ابلیس هرگز به ما دسترسی پیدا نمی‌کند. بت، آدم بی‌نماز، دستگاه موسیقی و عروسک‌های مخصوص شیطان‌پرستی و هر چیزی که ساخته و پرداخته ابلیس است را در منزل نگهداری نکنید زیرا تاثیرات مخرب روحی و روانی بر کودکان دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: توطئه‌های مختلف، نقشه و طراحی مشکلات، ترویج افکار خرافی، اختلافات قومی و قبیله‌ای و هزاران مشکل دیگر را ابلیس توسط ایادی خود علیه ایران تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه مردم بوشهر در ولایتمداری و محبت اهل بیت (ع) زبانزد هستند، تاکید کرد: مردم بوشهر نباید اجازه دهند که عده‌ای از بیرون مظاهر فساد و گناه را در این شهر گسترش دهند، زیرا در آینده بر جوانان اثرات مخربی خواهد داشت.

انصاری با بیان اینکه باید برای حفظ فرزندان تلاش شود، گفت: اگر بخواهیم اینترنت را آزاد کنیم باید اول مشکلات و موانع ازدواج جوانان برطرف شود و بعد اینترنت را آزاد کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر