دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسوولان، روز دوشنبه رییس هیات رزمندگان اسلام در شهرستان تنگستان معرفی و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.به گزارش فکرشهر، امام جمعه شهر اهرم در این آیین گفت: هیات رزمندگان اسلام خلا بزرگ فرهنگی و معنوی در شهرستان تنگستان بود که با تلاش و همت سپاه امام علی(ع) این نقیصه برطرف شد و امیدواریم با جذب جوانان مومن و متعهد بتواند حضور معنوی در برپایی مراسم و مناسبت ها داشته باشد.حجت السلام عیسی راستگو افزود: مسوولان هیات رزمندگان ترتیبی اتخاذ کنند تا همه اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و بزرگسالان جذب برنامه های آنها شوند.
کد خبر: ۷۴۵۹
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: در آیینی با حضور مسوولان، روز دوشنبه رییس هیات رزمندگان اسلام در شهرستان تنگستان معرفی و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه شهر اهرم در این آیین گفت: هیات رزمندگان اسلام خلا بزرگ فرهنگی و معنوی در شهرستان تنگستان بود که با تلاش و همت سپاه امام علی(ع) این نقیصه برطرف شد و امیدواریم با جذب جوانان مومن و متعهد بتواند حضور معنوی در برپایی مراسم و مناسبت ها داشته باشد.

حجت السلام عیسی راستگو افزود: مسوولان هیات رزمندگان ترتیبی اتخاذ کنند تا همه اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و بزرگسالان جذب برنامه های آنها شوند.

وی ضمن بیان اینکه فضای مصلای نماز جمعه اهرم و همه امکانات آن را در اختنیار هیات رزمندگان اسلام خواهد بود اضافه کرد: امیدواریم با شکل گیری این هیات برنامه ها به صورت منسجم تر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: تشکیل هیات رزمندگان اسلام در شهرستان تنگستان برای انسجام نیروهای ارزشی و ولایی است و با هماهنگی و تعاملی که مجموعه هیات رزمندگان با دفتر امام جمعه شهر اهرم دارد برنامه ها به صورت منسجم تری برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی ملاکی افزود: از اولویت های هیات رزمندگان اسلام سازماندهی جوانان عاشورایی است که در این ارتباط با هماهنگی و همدلی ماموریت به طور شایسته اجرا می شود.

وی بیان کرد: اصلی ترین نیاز هیات رزمندگان اسلام این است که به صورت علمی، تاثیرگذار و برنامه محور پیش برود که اگر این گونه باشد تاثیر واقعی خود را خواهد گذاشت.

دراین مراسم مسلم قاسم زاده به عنوان مسوول هیات رزمندگان اسلام شهرستان تنگستان معرفی وعلی احمدی نیز به عنوان مدیر اجرایی این هیات مشخص شد.

دفتر کار هیات رزمندگان اسلام شهرستان تنگستان در محل دفتر امام جمعه شهر اهرم دائر شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر