دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۵۹۳
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: به مناسبت بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دو تن از آزادگان استان بوشهر در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به بیان خاطراتشان پرداختند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حاج یوسف بختیاری و حاج احمد دهباشی از آزادگان و جانبازان سال‌های دفاع مقدس هستند که ۴ سال را در اردوگاه تکریت یا همان اردوگاه مرگ معروف اسیر بودند.
 
این آزادگان سرافراز میهن امروز از خاطراتشان گفتند زمانی که تازیانه دشمن امانشان را گرفته بود، اما بر روی اعتقاد و ایمانشان ایستادند تا به انقلاب اسلامی آبرو ببخشند.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در این نشست خاطره گویی گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس تاریخ شکوهمند این دیار است که خاطرات دلاوری‌های رزمندگان در آن به یادگار خواهد ماند.
 
سرهنگ غریبی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، امسال برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ورود آزادگان به میهن به صورت مجازی و با خاطره‌گویی برخی از رزمندگان هم در مرکز استان و هم سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
 
وی گفت: اینک با گذشت ۴۰ دهه از پایان جنگ تحمیلی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان بیش از پیش احساس می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر