يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۸۸۳
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با کوخه‌نشینی در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، فرهاد قلی نژاد در نشست برنامه‌ریزی مقابله با کوخه‌نشینی اظهار داشت: مناطق حساس استان که در آن مناطق بیشترین کوخه نشینی انجام می‌شود مشخص شده است.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با کوخه‌نشینی در استان اضافه کرد: باید مسیرها و معابر خروجی استان را نیز برای مقابله با کوخه نشینی به دقت رصد کنیم.

کمبود نیرو

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: محیط بانان به صورت شبانه‌روزی به حفاظت از تنوع زیستی استان می‌پردازند و تمام تلاش یگان و ادارات محیط زیست و پاسگاه‌های محیط بانی مقابله با کوخه نشینان است.

وی خاطرنشان کرد: در این فصل به دلیل فعالیت گسترده و وسیعی که باید در مناطق حفاظت شده استان توسط محیط‌بانان صورت پذیرد و با توجه به کمبود نیرو، بی شک باید همه محیط‌بانان سخت‌کوش و فعال استان در این مدت حضور قاطعانه داشته باشند.

قلی نژاد تصریح کرد: رؤسای پاسگاه‌های محیط‌بانی و رؤسای ادارات شهرستانی باید موارد پشتیبانی را به خوبی مدیریت و برنامه ریزی کنند.

استفاده از ظرفیت نظامی و انتظامی

وی بیان کرد: اقدامات گسترده‌ای نیز در سطح استان برای هماهنگی با دیگر ارگان‌های مرتبط انجام داده‌ایم تا در راه مقابله با کوخه نشینی، بتوانیم از همه ظرفیت‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان بهره ببریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: تلاش کردیم که با حمایت استاندار بوشهر، مسئله مقابله با کوخه نشینی در ستاد هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز نیز مطرح شود و به عنوان مسئله‌ای مهم به آن توجه شود.

وی ادامه داد: از همه شهروندان دوستدار محیط زیست استان بوشهر درخواست دارم تا با محیط بانان همکاری و مشارکت داشته باشند و از تنوع زیستی کشور و استان حفاظت شایسته‌تری داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر