يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۰۸۷
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: در روز چهارشنبه ۵ شهریورماه حسین عباسی شهردار وحدتیه به همراه  زارعی مدیر عمران شهرداری و حسینی ریاست اداره برق وحدتیه به همراه معاون اداره از سطح شهر وحدتیه بازدید میدانی داشتند. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی وحدتیه، شهردار وحدتیه ضمن تسلیت ماه محرم و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در راستای توسعه، عمران و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه همچنین ارائه خدمات بهتر و بی منت به همشهریان عزیز تصمیماتی اتخاذ شد.


حسین عباسی ضمن بازدید میدانی از خیابان حضرت ولیعصر(عج) با همراهی مدیرعمران شهرداری، ریاست و معاون اداره برق شهر و بررسی روند اجرای پروژه عمران شهری احداث و اجرای این خیابان گفت: در ماه جاری نسبت به تعویض و جابجایی شبکه برق موجود در حریم اقدام و سریعاً نسبت به آغاز عملیات عمرانی در قسمت هایی از خیابان که عملیات تعریض صورت گرفته، اقدام خواهد شد. 

وی ادامه داد: عملیات عمرانی زیرسازی و تسطیح خیابان سعادت و خیابان مدرس از هفته آینده آغاز شود.

عباسی با همراهی انصاری پور عضو شورای اسلامی شهر، همچنین توسلی ریاست اداره فنی وحرفه ای شهرستان دشتستان از کارگاه تولید ماسک شهر وحدتیه که در محل آموزشگاه خیاطی نسیم با مدیریت خانم موذن برپا و فعال است، بازدید کردند.

شهردار وحدتیه در پایان از تمامی کارکنان خدوم و مدیران تلاشگر شهرداری که همیشه پرتلاش و در طی طریق توسعه و عمران شهر و جلب رضایتمندی همشهریان گام برمیدارند تقدیر وتشکر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر