دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیرچهارمین همایش توسعه دانایی محور استان بوشهر گفت: در چهارمین همایش توسعه دانایی محور استان بوشهر نمایشگاههای تخصصی در حوزه دریا برگزار می شود.به گزارش فکرشهر، پرویز حاجیانی روز جمعه در نشست با مسوولان برگزار کننده چهارمین همایش توسعه دانایی محور با موضوع خلیج فارس دریای فرصت ها افزود: این نمایشگاههای تخصصی شامل دستاوردهای دریایی، پژوهش و فنآوری دریایی، کتاب مرتبط با دریای خلیج فارس و ایده های سرمایه گذاری در حوزه دریا برگزار می شود.
کد خبر: ۷۵۶۸
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: دبیرچهارمین همایش توسعه دانایی محور استان بوشهر گفت: در چهارمین همایش توسعه دانایی محور استان بوشهر نمایشگاههای تخصصی در حوزه دریا برگزار می شود.
به گزارش فکرشهر، پرویز حاجیانی روز جمعه در نشست با مسوولان برگزار کننده چهارمین همایش توسعه دانایی محور با موضوع خلیج فارس دریای فرصت ها افزود: این نمایشگاههای تخصصی شامل دستاوردهای دریایی، پژوهش و فنآوری دریایی، کتاب مرتبط با دریای خلیج فارس و ایده های سرمایه گذاری در حوزه دریا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس فرصت مهمی برای توسعه در این حوزه در ابعاد گوناگون دارد که در این همایش به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود.

دبیرچهارمین همایش توسعه دانایی محور استان بوشهراظهار کرد: در چهارمین همایش توسعه دانایی محور استان بوشهر هشت محور تخصصی با چهار سخنران مهم کشوری بررسی می شود واز 300 مقاله ارسالی به دبیرخانه 15 تا 20 مقاله در همایش ارایه می شود.

به گزارش ایرنا، حاجیانی برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه های شیلات و آبزیان، گردشگری دریایی، فناوری نو دریایی، محیط زیست دریایی و بنادر و تجارت دریایی برگزار می شود.

وی گفت: چهارمین همایش توسعه دانایی محور با موضوع خلیج فارس دریای فرصت ها، استان بوشهررا در این حوزه به کشور و دنیا معرفی می کند که می تواند در جذب سرمایه گذار از اقصی نقاط جهان تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر