يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۸۹۳
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت برای حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم هیچ‌گونه محدودیت قانونی ندارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام موسی احمدی افزود: پس از سقوط تیم فوتبال پارس جنوبی جم از لیگ برتر به لیگ دسته یک و نگرانی مردم از این موضوع، در نامه‌ای برای وزیر نفت درخواست شد که حمایت جدی از این تیم و باشگاه از نظر مسائل مالی و مدیریتی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: وزیر نفت نیز در دستور مکتوب و صریح برای حل این مشکل و تعیین تکلیف فوری تیم پارس جنوبی جم دستور داد که بر این اساس منتظر نتایج بسیار مثبتی برای این تیم هستیم.

احمدی اظهارداشت: وزیر نفت به منطقه جنوب استان بوشهر نگاه ویژه و مثبتی دارد و همواره در موضوع‌ها و مشکلات مختلف با مردم این منطقه همراهی و کمک می‌کند که این جای تقدیر  ویژه دارد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: همچنین در دیدار با وزیر نفت توجه به اشتغال جوانان بومی استان بوشهر در پروژه‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در جنوب این استان، برطرف کردن آلایندگی فلرها، ارتقا منابع انسانی موضوع‌های مطرح‌شده در شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، توجه جدی به بحث مسئولیت‌های اجتماعی نفت در قبال محیط پیرامونی و حمایت جدی از باشگاه پارس جنوبی جم مطرح شد.

‌تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل گذشته لیگ برتر با کسب ۲۷ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول به لیگ دسته یک سقوط کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر