يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی تصریح کرد: اکثر متکدیان در سطح شهرستان از قشر آسیب پذیر و نیازمند جامعه به حساب نمی آیند و غالبا از اتباع خارجه می باشند...
کد خبر: ۷۶۶۵
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: تکدی گری، زمینه ساز آسیب های اجتماعی و همچنین بهداشتی متعدد است و زدودن چهره نا زیبای تکدی گری از جامعه مستلزم کار فرهنگی است.

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در نشست ستاد جمع آوری متکدیان شهرستان با تاکید بر این که  همه دستگاه های مربوطه موظف هستند در این خصوص کار فرهنگی را در برنامه ای خود قرار دهند، تصریح کرد: اکثر متکدیان در سطح شهرستان از قشر آسیب پذیر و نیازمند جامعه به حساب نمی آیند و غالبا از اتباع خارجه می باشند.

وی یاد آور شد: کمک به مستمندان و نیازمندان در دین مبین اسلام، امری خداپسندانه است که باید از راه های درست و منطقی و از طریق نهادهای حمایتی در اختیار مستمندان واقعی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با بیان اینکه پدیده تکدی گری زیبنده و شایسته دشتستان نیست، اظهار داشت: پاکسازی چهره شهرستان از این پدیده ناپسند اجتماعی را با  تکیه بر برنامه‌ریزی هدفمند و عملی در مباحث فرهنگی، با جدیت در دستور کار داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر