يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۷۵۲
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: طلاب استان بوشهر در زمینه‌های غیر درسی توانمندسازی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی حوزه، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر شنبه در جمع طلاب خواهر بوشهر اظهار داشت: طلاب باید در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهشی، مهارت‌های زندگی، فرق و مذاهب، تبلیغ، انقلاب اسلامی و سواد رسانه توانمند شوند.

وی اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران باید با استفاده از فرصت ایجاد شده، نیازهای آموزشی مرتبط و غیر مرتبط با دروس حوزوی را تا حد امکان به طوری پاسخ دهد که طلاب بعد از فراغت از تحصیل بتوانند از علوم کسب شده، در زمینه‌های مختلف کمال استفاده را ببرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به لزوم کارآمدی ۲۰ واحد اقتضائی در زندگی طلاب گفت: این ۲۰ واحد اقتضائی فرصتی را ایجاد کرده تا بتوانیم در راستای توانمند نمودن طلاب، گام مؤثری را برداریم.

وی بیان کرد: ما همچنین نباید نسبت به نیازهای جغرافیای محل زندگی طلاب غفلت کنیم و انتظار می‌رود این بسته‌ها به گونه‌ای تدوین شود که طلبه را به در پاسخ به اقتضائات جغرافیایی توانمند کند.

اسماعیلی تصریح کرد: باید به استعداد و علایق طلاب نیز توجه کرد و چیدمان این ۲۰ واحد اقتضائی را به صورتی انجام داد که باعث شکوفایی استعداد طلاب نیز شود و از این فرصت ایجاد شده نیز باید به گونه‌ای استفاده کرد که طلاب از همان سطح ۲، بتوانند گرایش خود را در سطح ۳ انتخاب کرده و واحدهای انتخابی آنها نیز در راستای همان باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: توجه به مهارت تبلیغ خصوصاً ظرفیت‌های تبلیغ نوین و سبک زندگی اسلامی هم نیازی است که امروز در جامعه کاملاً مشهود است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر