دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: توجه به بهبود وضعیت راههای این شهرستان یکی از برنامه های اولویت دار است که بجد پیگیری می شود.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه درنشست بررسی و جمع بندی طرح های اولویت دار این شهرستان افزود: مشکلات و راهکارهای توسعه وپیشرفت این شهرستان درحوزه شهری و روستایی در دفترچه ای تدوین شده که در روز جاری باحضور نمایندگان مردم این شهرستان با استاندار بوشهر روی آنان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۷۳
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۱

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: توجه به بهبود وضعیت راههای این شهرستان یکی از برنامه های اولویت دار است که بجد پیگیری می شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه درنشست بررسی و جمع بندی طرح های اولویت دار این شهرستان افزود: مشکلات و راهکارهای توسعه وپیشرفت این شهرستان درحوزه شهری و روستایی در دفترچه ای تدوین شده که در روز جاری باحضور نمایندگان مردم این شهرستان با استاندار بوشهر روی آنان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری خواهد شد.

وی گفت: تعریض جاده گناوه به دیلم از نقاط حادثه خیز این شهرستان است که به عنوان یکی از خواسته ها و مطالبات مردم این منطقه از موضوعات اصلی پیگیری های بوده که اقدام هایی دراین زمینه انجام شده است.

فرماندارگناوه اظهارکرد: دراین ارتباط اجرای قطعه اول این محور حدفاصل میدان امام علی (ع) تا روستای قلعه حیدر پیمانکار آن با تامین اعتبار مشخص شده و درهفته جاری تجهیز کارگاه و به صورت دوبانده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی بیان کرد: اجرای قطعه دوم این محور از روستای چاهک تا بینک ضرورت دارد که در دست پیگیری است.

یوسفی، ترمیم و بهسازی جاده گناوه به گوره و گچساران را نیز از دیگر اولویت های این شهرستان دانست و گفت: جاده گناوه به ریگ نیز طرح مطالعه آن رو به پایان است و برای تامین اعتبار آماده شده است.

وی گفت: برای آغاز عملیات اجرایی محور گناوه به میشان نیز پیگیرهای خوبی انجام شده که قراراست تامین اعتبار شود.

فرماندار گناوه ترمیم تقاطع های غیرهمسطح بیمارستان امیرالمومنین (ع) و جاده ساحلی در نزدیکی روستای کوهک، پل جدید رودشور، راه دسترسی به گمرک گناوه را نیز از دیگر مشکلات و نیازهای شهرستان در زمینه راه عنوان کرد که در نشست با استاندار بوشهر مطرح خواهد شد.

فرماندارگناوه گفت: در حوزه شهری بحث فاضلاب گناوه و ریگ، فاز 5 ساحل سازی گناوه، کمپینگ شهرداری، پلاژ بانوان و ایجاد کلانتری جدید به این شهرستان با استاندار مطرح می شود.

یوسفی، ایجاد داک حفاظتی رودشور، انحراف دره گپ، استقرار یک ایستگاه آتش نشانی مجهز و قوی در خور گناوه، نصب دوریین های مداربسته درسطح شهر به منظور حفظ امنیت شهروندان، پرداخت حق آلایندگی تاسیسات نفت منطقه نیز از موضوعات دیگری است که مدنظر قرار دارد.

وی بیان کرد: تکمیل سدچم شیر، احداث پتروشیمی گناوه دشتستان در بندرریگ، احداث بازوی شرقی موج شکن ریگ، وصول بخشی از در آمدهای گمرک گناوه به توسعه شهرستان، تقویت شهرک صنعتی ریگ و راه اندازی دفتر ارتباطات وزارت نفت دراین شهرستان از دیگر مباحثی است که با استاندار بوشهر در میان گذاشته می شود.

فرماندارگناوه تاکیدکرد: نمایندگان مردم این شهرستان در نشست با استاندار بوشهر علاوه بر مطالب تدوین شده در دفترچه مشکلات و نیازهای این شهرستان، برنامه ها و نظرات خودرا بیان کنند.

به نوشته ی ایرنا، در این نشست شهرداران و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و بخش های گناوه وریگ به بیان مشکلات و نیازهای حوزه های خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر