يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۰۵۷
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیدرضا جانباز صبح شنبه در بازدید از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم اظهار داشت: تسریع در اجرای این پروژه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات حوزه آب در شهرستان جم را رفع کند.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم و خط آبرسانی آن است که تلاش گسترده‌ای در این راستا داریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: تلاش گسترده‌ای را برای تکمیل طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی کشور داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰ میلیاردی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به مشکلات آب در شهرستان جم اظهار داشت: رفع مشکل دیرینه آب در شهرستان جم نیازمند تسریع در تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی است.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اجرای ایستگاه‌های پمپاژ، مخازن ذخیره آب و ساختمان بهره‌برداری بیان کرد: از دیگر تأسیسات این پروژه می‌توان به نصب دکل‌های برق و تأسیسات برق‌رسانی اشاره کرد.

وی از سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی برای اجرای پروژه کارخانه آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی جم خبر داد و گفت: تسریع در تکمیل این پروژه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر