پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قطعی برق بازار میوه و تربار گناوه مشکلات عدیده ای برای صاحبان مستقر درآن و مردم بوجود آورد.به گزارش فکرشهر، قطعی برق در این بازار روز گذشته برای چندمین بار به دلیل بدهی به اداره برق صورت گرفت اما تاهنوز نسبت به حل این مشکل و پرداخت بدهی به اداره برق تصمیم مناسبی ازسوی مسوولان ذی ربط اتخاذ نشده است.قطعی برق بازار میوه و تربار سبب شده تا صاحبان غرفه ها نتوانند به کسب وکار بویژه هنگام تاریکی غروب و صبح، بپردازند.
کد خبر: ۷۸۶۶
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: قطعی برق بازار میوه و تربار گناوه مشکلات عدیده ای برای صاحبان مستقر درآن و مردم بوجود آورد.

به گزارش فکرشهر، قطعی برق در این بازار روز گذشته برای چندمین بار به دلیل بدهی به اداره برق صورت گرفت اما تاهنوز نسبت به حل این مشکل و پرداخت بدهی به اداره برق تصمیم مناسبی ازسوی مسوولان ذی ربط اتخاذ نشده است.

قطعی برق بازار میوه و تربار سبب شده تا صاحبان غرفه ها نتوانند به کسب وکار بویژه هنگام تاریکی غروب و صبح، بپردازند.

جمعی از صاحبان این دکه ها به خبرنگار ایرنا گفتند: قطعی برق سبب شده تا در هنگام غروب به ناچار مغازه های خود را تعطیل کنیم که این موضوع بر کسب درآمد روزانه اثر منفی گذاشته است.

آنان افزودند: حاضر به پرداخت بدهی برق که 250 میلیون ریال اعلام شده هستیم اما باید میزان بدهی هر صاحب غرفه مشخص شود.

این غرفه داران با اشاره به اینکه پیگیری های فراوانی برای برطرف شدن قطعی برق انجام شده اما به نتیجه نرسیده از شهردار این شهر خواستند تا هرچه زودتر نسبت به حل این مشکل اقدام کند.

رییس اداره برق گناوه دلیل قطعی برق در این بازار را به دلیل بدهی عنوان کرد.

نعمت الله احمدزاده افزود: با وجود اینکه چندین بار به صاحبان این غرفه ها فرصت داده شد که بدهی های خود را پرداخت کنند اما تا هنوز اقدام نکرده اند.

شهردار گناوه گفت: به منظور حل مشکلات صاحبان غرفه های بازار میوه و تره بار از آنان خواسته شده که هیات مدیره تعیین کنند.

محمدرضا عرب زاده افزود: با توجه به اینکه در ماموریت بسر می برم مشکل برق این بازار را با هماهنگی اداره برق به صورت موقت حل خواهم کرد اما صاحبان باید بدهی معوقه خود را پرداخت کنند.

بازار میوه وتره بار گناوه که زیرنظر شهرداری این بندر است و از شلوغ ترین بازار های استان بوشهر به شمار می آید، بیش از50 غرفه دارد و عده زیادی از مردم این منطقه از این بازار ارتزاق می کنند. 

این بازار علاوه براینکه نیازهای مردم این شهرستان را برآورده می کند، نقشی مهم در تامین مایحتاج ضروری اهالی و شرکت های مستقر در جزیره خارگ و شرکت های نفتی موجود در این شهرستان دارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر