جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاح طلبی نیازمند نقد است و باید با نقد از درون قدر فرصت بوجود آمده را بهتر بدانیم و با اشاعه آن در جامعه که آماده پذیرش است زمینه وحدت گروه های اصلاح طلب را ایجاد کنیم.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی اصلاح طلبان بوشهری افزود: امروز نیازمند قرار گرفتن همه طیف های اصلاح طلب در زیر یک پرچم هستیم، هر چند که ممکن است با همدیگر اختلاف نظرهایی نیز داشته باشیم.
کد خبر: ۷۹۴۵
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاح طلبی نیازمند نقد است و باید با نقد از درون قدر فرصت بوجود آمده را بهتر بدانیم و با اشاعه آن در جامعه که آماده پذیرش است زمینه وحدت گروه های اصلاح طلب را ایجاد کنیم.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی اصلاح طلبان بوشهری افزود: امروز نیازمند قرار گرفتن همه طیف های اصلاح طلب در زیر یک پرچم هستیم، هر چند که ممکن است با همدیگر اختلاف نظرهایی نیز داشته باشیم.

وی مبنای حرکت اصلاحات را عزت، حکمت و مصلحت عنوان شده از مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: دولت تدبیر و امید نشان داده است فرایین معظم له را به شکل کامل پیاده سازی می کند.

پورفاطمی بیان کرد: برخی ها باید یپذیرند که هشت سال مملکت را به عقب بردند هر چند که اشتباهات اصلاح طلبان نیز قابل اغماض نیست و باید این اشتباهات را پذیرفت.

نماینده دشتی و تنگستان اظهارکرد: خاتمی فرزند خلف انقلاب، امام، حوزه و دانشگاه است که بدرستی قدرش را نفهمیدیم اما هم اینک دکتر روحانی با رویکرد دیگری راه او را ادامه می دهد.

وی با بیان این که اصلاح طلبان باید به دولت، استانداران و کارگزاران نظام کمک کنند گفت: اصلاحات در جان و مال و زندگی مردم رسوخ کرده و ماندگار است.

یکی از فعالان اصلاح طلب استان بوشهر دراین همایش گفت: هر چند خیلی از عرصه ها برای فعالیت اصلاح طلبان مسدود است اما سایت ها و فضاهای مجازی می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام احمد رزمجو اضافه کرد: هدف از جمع شدن اصلاح طلبان استان بوشهر در این گردهمایی این است که بگوییم دلبسته قدرت، شیفته خودستایی و معرفی خود به افکار عمومی با هزینه گزاف نیستیم بلکه اصلاحات را جزیی جدایی ناپذیر از عملکرد انبیا می دانیم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: هدف ما این است که جامعه را به سمت اصلاح پیش ببریم که البته پیش از آن باید در ابتدا خود را اصلاح کرده باشیم.

رزمجو بیان کرد: عده معدودی این گونه به افکار عمومی القا می کنند که کشور برای افراد خاصی است اما تجربه نشان داده است هر وقت مردم رای خود را آزادانه در صنادیق ریخته اند آن گروه ها در اقلیت مطلق قرار گرفته اند.

وی با اعلام این که بدون یاس، سرخوردگی و روزمرگی، با دقت باید به اهداف رسید اظهار کرد: حرکت اصلاحات دارای شیب کم و ملایم است و باید از حرکات احساسی اجتناب کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر