دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با روز دانشجو در دشتستان؛
فکرشهر: وی اضافه کرد: بنا داریم با همکاری مدیریت دانشگاه خلیج فارس تاسیسات، ساختمان ها و طرح های نیمه تمام این دانشکده بزرگ را هر چه زودتر تکمیل کنیم...
کد خبر: ۸۰۱۲
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: سرپرست دانشگاه خلیج فارس بوشهرگفت: هم اکنون دغدغه اصلی ما در دانشکده کشاورزی دشتستان تکمیل طرح های عمرانی و آموزشی دراین دانشکده است که تامین اعبتار آن ضروری است.

به گزارش فکرشهر، عبدالمجید مصلح روز یکشنبه درحاشیه بازدید از دانشکده کشاورزی دشتستان افزود: امید واریم هرچه زودتر با تامین و اختصاص اعتبارات لازم زمینه شکوفایی هرچه بیشتراین دانشکده درسطح استان و کشورفراهم شود.

وی اضافه کرد: کارآرفرینی فارغ التحصیلان دانشگاه و احداث دانشکده علوم و فنون دریایی به عنوان یک دانشکده جدید در دستور کار و از شاخص ترین برنامه های دانشگاه است.

مصلح بیان کرد: هم اکنون پنج هزار دانشجو در 25 رشته کارشناسی ،42 رشته کارشناسی ارشد و 12 رشته دکترا در دانشگاه خلیج فارس بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

[[{"fid":"5926","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":301,"width":450,"class":"media-element file-default"}}]]

فرماندار دشتستان نیز در این بازدید گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نقشی مهم و اساسی در توسعه جامعه دارند.

ارسلان زارع افزود: برای نقش آفرینی بیشتر دانشجویان دراین امر بایستی امکانات و ابزراهای لازم فراهم شود.

وی اضافه کرد: بنا داریم با همکاری مدیریت دانشگاه خلیج فارس تاسیسات، ساختمان ها و طرح های نیمه تمام این دانشکده بزرگ را هر چه زودتر تکمیل کنیم.

رییس دانشکده کشاورزی دشتستان گفت: هم اکنون دو پروژه مهم ساختمان اداری و باغ گیاه شناسی در دانشکده کشاورزی در دست احداث است.

به نوشته ی ایرنا، جواد مدرسی افزود: ساختمان اداری دانشکده کشاورزی با پنج هزار مترمربع دارای 87 درصد پبشرفت فیزیکی است وتاکنون 60 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

وی اضافه کرد: احداث باغ گیاه شناسی در10 هکتار نیز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی دیگر طرح های علمی و پژوهشی و تفریحی این دانشکده است.

مدرسی گفت: یکهزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در رشته های شیلات، علوم باغبانی، تکنولوژی تولیدات گیاهی، اصلاح نباتات و تغذیه در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر