جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۶۸۰
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: زادروز خجسته حضرت زینب (س) بزرگ بانوی صبور اسلام و نامگذاری این میلاد فرخنده و با مسما به نام روز پرستار، بیانگر اهمیت و سختی شغل پرستاری و نماد صبر و بردباری این گروه از جامعه است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در پیامی به مناسبت زاد روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار نوشت: حضرت زینب (س) با تحمل همه سختی‌ها در طول عمر شریفش، با پرستاری از مصیبت دیدگان واقعه کربلا به عنوان نماد پرستاری بردبار در طول تاریخ می درخشد.

وی  با تبریک ولادت با سعادت این بزرگ بانوی بی نظیر و روز پرستار به مردم شریف استان بوشهر یادآورشد: جامعه پرستاری و کادر درمان که این روزها قریب یکسال است که مددکار و حافظ سلامت گرفتاران به بیماری کووید ۱۹ هستند با ایثار و تحمل شرایط سخت انجام وظیفه می‌کنند.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش های پرستاران این استان افزود: تقارن این میلاد فرخنده با آغاز فصل زمستان و شب یلدا را به فال نیک گرفته، همراه مردم استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، آیین دیرینه شب یلدا را بدور از "دورهمی" و "اجتماعات فامیلی" برگزار کنیم و مراقب سلامتی خود و دیگران باشیم و سبب آسیب به همدیگر و ایجاد زحمت برای پرستاران عزیز و کادر درمان نشویم.

وی تاکید کرد: امید که با سلامتی و شادمانی بتوانیم این ویروس منحوس را شکست داده و سال‌های سال تندرست و شاداب زندگی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر