يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۱۳
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: همزمان با سالروز ولادت خجسته حضرت زینب(س) از ۲۵۰ پرستار و کادر درمانی بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی چرومی گناوه در آیینی باحضور مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا، از پرستاران و کادر درمانی با اهدای لوح، کارت هدیه و دسته گل بصورت نمادین و در فضای باز تجلیل به عمل آمد.

فرماندارگناوه در این آیین گفت: نام‌گذاری زاد روز خجسته حضرت زینب (س) به نام پرستار، افتخاری بزرگ برای این قشر و فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات آنان است.

غلامرضا مهرجو افزود: پرستاران و کادر درمانی بیمارستان این شهرستان به عنوان فرشتگان نجات و سفیران سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و مجدانه ایثارگری می‌کنند که زحمات آنان قابل وصف نیست و شایسته بهترین تقدیر هستند.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در رنگ بندی‌های جدید در سطح کشور به زرد تبدیل شده‌ اما این وضعیت شکننده است و همچنان همکاری مردم لازم است.

امام جمعه گناوه گفت: حضرت زینب (س) الگوی عفاف و پاکدامنی و صبر و شکیبایی و در واقع بهترین پرستاری بودند که الگوی مناسبی برای شما پرستاران پرتلاش است.                                                    

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری‌های پرستاران و جامعه پزشکی شده‌است و  اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی آنها نبود،  خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز ناظر آن هستیم، گسترش می‌یافت.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وحدت و همدلی آحاد جامعه، بیماری منحوس کرونا را در کشور ریشه‌کن خواهد کرد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مردم و خیران شهرستان از ابتدای شروع بیماری کرونا در کنار کادر درمانی این شهرستان بوده و کمک‌های خوبی به این مرکز ارایه داده‌اند.

محمدعلی دریانورد افزود: جدا از این مراسم، برنامه دیگری برای تجلیل و تقدیر از  پرستاران و کادر درمانی بیمارستان درنظرگرفته شده‌است که در هفته جاری برگزار خواهد شد.

در پایان این آیین هدایایی توسط فرماندار، امام جمعه و رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه به پرستاران اهدا شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و  در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر