يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۰۳
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در نخستین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طرح فرهنگی- آموزشی کتابخوانی با عنوان «سرباز وطن» برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سید مجتبی هاشمی نژاد روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این راستا معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان مسابقه کتابخوانی "سرباز وطن" از تالیفات سازمان نهضت سوادآموزی را بین سواد آموزان این استان برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: در این کتاب مخاطبان با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و خدمات ارزنده سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای پاسداری از دین و انقلاب آشنا می‌شوند.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: مخاطبان این مسابقه سوادآموزان دوره‌های انتقال، تحکیم و اعضای نشست‌های کتاب خوانی و خانواده‌های آنان در مراکز یادگیری محلی استان هستند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در مسابقه باید خلاصه کتاب را به دبیرخانه استانی ارسال کنند و در این راستا ۱۰ درصد از سوادآموزانی که موفق به کسب بیشترین امتیاز شوند، تجلیل می‌شوند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به مقام والای شهیدان، حفظ یاد، نام و  خاطره شهدای والامقام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از هدف‌های این مسابقه است.

وی  افزود: امید می‌رود با این اقدام فرهنگی بتوانیم وظیفه خود را به آرمان‌های شهید سلیمانی ادا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر