پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان گناوه از مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی مزمن سرای مهر دیدن کردند.\r\n
کد خبر: ۸۱۲
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان گناوه از مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی مزمن سرای مهر دیدن کردند.
به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه ظهر پنجشنبه در این بازدید اظهار داشت: مركز جامع درمان و توانبخشی بیماران روانی سرای مهر واقع در شهرستان گناوه در دو بخش شبانه روزی و ویزیت در منزل از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است.

سید محمد حسین ساتری گفت: این مرکز به عنوان تنها مرکز شبانه روزی بیماران روانی ویژه زنان در استان بوشهر زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان گناوه است.

وی بیان داشت: این مرکز به برخی بیماران روانی که در این مرکز بستری نیستند، به صورت ویزیت در منزل خدمات ارائه می کند.

مدیر مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن سرای مهر نیز در این بازدید اظهار داشت: تیم درمانی این مرکز شامل پزشک، روانپزشک، کاردرمانگر، روانشناس، مددکار و پرستار مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سید مهدی آذرگون گفت: علاوه بر دارو درمانی با توجه به رسالت مرکز مبنی بر توانبخشی بیماران برنامه هایی به صورت هفتگی جهت بهبود وضعیت جسمی و روحی با همکاری پرسنل در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: عمده فعالیت های هنری این مرکز در راستای توانبخشی بیماران هويه كاری، خميرسازی، عروسك سازی، قالي بافی و گوني بافی است.

مدیر مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن سرای مهر در پایان گفت: از همه خیرین شهرستان گناوه و استان بوشهر می خواهم تا ما را با حمایت های مادی و معنوی خود در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران بستری شده در این مرکز یاری کنند.

مسئول فنی مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن سرای مهر نیز در گفتگو خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مرکز 27 بیمار روانی مزمن زن نگهداری شده که به آنها خدمات توانبخشی نیز ارائه می شود.

کنعانی گفت: همچنین این مرکز به 54 بیمار روانی در شهرستان های گناوه و دیلم به صورت ویزیت در منزل خدمات ارائه می کند که 40 نفر از این تعداد در شهرستان گناوه و 14 نفر از آنها نیز ساکن شهرستان دیلم هستند.

در این دیدار مدیرکل گمرک گناوه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه، جمعی از خیرین گناوه ای و برخی از کارکنان ادارات حضور داشتند و در پایان برخی اقلام مورد نیاز و مبالغی را به مرکز کمک کردند. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر