يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۳۷۱
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: رئیس کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: این کمیته از بدو شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ۶ هزار و ۶۵۲ بازرسی از صنوف مختلف در این شهرستان به‌عمل آورده‌است که ۲۴۹ واحد پس از مراحل قانونی و تشکیل پرونده تعطیل و مهرو موم شدند.

به گزارش فکرشهر، حسین امیری در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بازرسی‌های کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا از اسفند ۹۸  همزمان با شیوع این ویروس آغاز شد و تاکنون بدون وقفه  نظارت و کنترل‌های لازم بر صنوف تداوم دارد.

وی اظهارکرد: از مجموع ۶ هزار و ۶۵۲ بازرسی صورت گرفته ۹۳۰ پرونده تخلف تاکنون تشکیل شدهاست که ۹۲۳ مورد آن رسیدگی و تعیین و تکلیف شدند.

امیری به میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات  و بانک‌ها ۸۴ درصد، صنوف و کارگاه‌ها ۶۸ درصد، مراکز آموزشی ۱۰۰ درصد، اماکن ورزشی ۸۸ درصد، شرکت‌ها و کارخانه‌ها  ۹۶ درصد، معابر عمومی و گردشگاه‌ها ۵۷ درصد و مراکز بهداشتی و درمانی ۹۰ درصد بوده‌است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده نکردن وسایل مشترک از برخی معیارهای محاسبه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط این ستاد بوده است.

وی  افزود: در بازرسی‌های ستاد کمیته نظارت این شهرستان در روز جمعه هفته گذشته ۶ مورد بازرسی از صنوف این شهرستان صورت گرفت که به ۲ واحد اخطار کتبی و شفاهی داده شد.

رئیس کمیته نظارت ستادمقابله با کرونا گناوه گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان ادارات شهرستان است که روزانه به صورت چرخشی از اماکن، بخش دولتی و خصوصی در هر دو نوبت صبح و عصر گشت مشترک دایر و بازرسی انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر