پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۱۷
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر گفت: "بسنه معموری" از مربیان "یوگا" در بوشهر رتبه نخست مسابقه "دل‌نوشته‌ای به سردار سلیمانی" فدراسیون ورزش‎های همگانی را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، محمدحسین زاهدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی به مناسبت سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی نخستین جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها را برگزار کرد که کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های همگانی استان این جشنواره را در سطح استان برگزار و پس از داوری آثار ارسالی، نفرات برگزیده به دبیرخانه سراسری معرفی شدند.

وی بیان کرد: در جشنواره سراسری منتخبان هر بخش معرفی شدند که در بخش مربیان بسنه معموری از استان بوشهر حائز رتبه نخست شد و لوح تقدیر و جایزه‌ای از سوی فدراسیون به وی اهدا شد.

زاهدی فرد یادآور شد: در بخش مربیان بعد از مربی بوشهری، آسیه خندان بروجنی (چهارمحال و بختیاری)، ( سکینه قانع (خراسان شمالی)، فاطمه نژادجهان‌تیغ (خراسان رضوی) و زهرا عمرانی (تهران)در رتبه‎های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

وی افزود: همین هفته در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برگزیدگان استانی جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر