پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهرداری برازجان در جهت توسعه‌ی متوازن مناطق شرقی شهر انجام داد؛
کد خبر: ۸۱۶۲۲
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: شهرداری برازجان در جهت توسعه‌ی متوازن مناطق شرقی شهر اقدام به اجرای پروژه آسفالت خیابان آیت‌الله مهدوی کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، شهردار برازجان در این خصوص گفت: طی سالیان اخیر همواره تلاش خود را بر این مبنا قرار دادیم که در کنار توسعه امکانات و بهبود زیرساخت‌ها در نقاط مرکزی شهر به مناطق حاشیه شهر نیز به شکل موثری رسیدگی شود تا شاهد توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های زندگی شهری در شهر باشیم.

محمدحسن محمدی اظهار داشت: احداث فضاهای سبز، پارک‌های محله‌ای، توجه به اصلاح معابر و مسیرهای دسترسی محله‌ای به خصوص در مناطقی که اندکی دور از مرکز شهر هستند و نگاه ویژه به این مناطق در خدمت رسانی های حوزه مدیریت شهری نشأت گرفته از همین نگاه بوده است.

وی در خصوص پروژه جدید شهرداری در زیرسازی و آسفالت خیابان آیت الله مهدوی بیان کرد: خیابان ۱۶متری آیت الله مهدوی واقع در بلوار امام خامنه ای و در منطقه شمال شرقی شهر برازجان است که عملیات تسطیح و زیرسازی آن اخیراً انجام شده و دیروز عملیات آسفالت آن آغاز شد.

شهردار برازجان در خصوص ابعاد این پروژه توضیح داد: خیابان آیت الله مهدوی به طول ۴۱۰ متر، عرض ۱۶ متر و مساحت کل ۶۵۶۰ متر مربع طراحی و اجرا شده که عملیات آسفالت آن به همت همکاران تلاشگرمان در حوزه‌های معاونت عمرانی و معاونت اجرایی و با همراهی معاونت مالی شهرداری به اجرا در آمده است.

 محمدی افزود: همزمان با آسفالت خیابان آیت الله مهدوی، آسفالت کوچه ۹ بلوار شهدای کارگر که در منتها الیه شمال شرق برازجان قرار دارد نیز در دست اقدام قرار گرفته و اجرای مرحله‌ی پایانی یعنی آسفالت آن صبح دیروز یکشنبه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این کوچه نیز به طول ۴۰۰ متر، عرض ۸/۵ متر و مساحت کل ۳۴۰۰ مترمربع آسفالت می‌شود و امید می‌رود این خدمت های کوچک نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی شهری شهروندان در مناطق شرقی شهر برازجان ایفا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر