پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۶۲۶
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ضمن تاکید بر رعایت حقوق اجتماعی و تکریم ارباب رجوع گفت: منشور اخلاقی در تمامی دستگاه ها باید رعایت شود و درصورت تخلف با دستگاه های متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی ضمن تاکید بر وحدت، وفاق و همدلی و امیدآفرینی در سطح جامعه و تاسی به مقام معظم رهبری در حمایت از دولت تحت هر شرایط، اظهار کرد: در چنین جنگ تمام عیار تبلیغاتی-رسانه ای، اقتصادی و بهداشتی-درمانی دشمن علیه نظام اسلامی ، نیازمند حمایت هرچه بیشتر از دولت هستیم.

وی خواستار اطلاع رسانی قوی در زمینه کارهای انجام شده دولت برای مردم شد و متذکر شد: انجام اطلاع رسانی بسیار قوی از خدمات دولت برای مردم در آستانه دهه فجر یک مطالبه جدی است که از دستگاه های اجرایی مورد پیگیری قرارخواهد گرفت.    

ایرانی با تاکید بر اینکه در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی، عمرانی، زیرساخت ها وضعیت استان و شهرستان نسبت به قبل از انقلاب بسیار بهتر و مطلوب تر شده گفت: در استان بوشهر کارهای بزرگی انجام شده مانند افزایش هفت برابری حجم آب شیرین سازی شده از دریا، افتتاح و آب گیری 5سد در استان، احداث بیمارستان 110 تخت خوابی شهدای هسته ای بوشهر، احداث و تکمیل جاده گناوه-دیلم، توسعه مناطق دهکده گردشگری در 3 شهر، کلنگ زنی 1750 خانه متعلق به مددجویان کمیته امداد، افزایش 2.5 برابری تخت های بیمارستانی و بسیاری دیگر از خدمات که به برکت انقلاب اسلامی در این استان و شهرستان انجام شده است.

 معاون استاندار بوشهر با اشاره به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 تاکید کرد: تلاش همگان بر افزایش نشاط سیاسی و زمینه سازی افزایش مشارکت حداکثری، پرهیز از مایوس سازی مردم باشد.

وی بیان کرد: آینده مملکت از طریق صندوق های رای شکل خواهد گرفت و حضور آزادانه مردم در انتخابات  همراه با رعایت قانون بیانگر نقش پررنگ و موثر مردم در نظام اسلامی است.

در پایان نیز جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر ضمن تبریک انتصاب دکتر ایرانی به سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، از زحمات دکتر خورشیدی معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تشکر و قدر دانی کرد.

عباس جمشیدی با قدردانی از مجموعه تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا بیان داشت: به رغم وضعیت مطلوب کنترل بیماری تا نیمه خرداد ماه 99، از ابتدای تیرماه روند افزایش بستری و فوت شدت گرفت، که خوشبختانه با رعایت قابل تقدیر پروتکل های بهداشتی توسط مردم و تلاش کادر درمان و بهداشت دوباره با روند کاهشی مواجهه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد با پرهیز از عادی انگاری شرایط، روند کاهشی تداوم یابد، متذکر شد: ضمن اعمال محدودیت  تردد 9 شب الی 4صبح در شهر و رعایت شدید پروتکل های بهداشتی در ادارات و دانشگاه ها و مدارس ضروری است.

جمشیدی پایان نیز یاد آور شد: درخصوص پروژه های عمرانی به انجام رسیده در سطح  شهرستان از قبیل ایجاد مراکز جامع سلامت، احداث بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر اطلاع رسانی مطلوب به عمل آید.

به گزارش فکرشهر، شورای اداری شهرستان بوشهر با حضور دکتر ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، دهقانی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، ساجدی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری و سایر اعضا در محل فرمانداری بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر