شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر با 17میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار آغاز شد.به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری روز دوشنبه در این آیین در مدرسه ابتدایی شهدای بسیج بوشهر افزود: امسال 154هزار و211 دانش آموز دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول دولتی و غیردولتی، دانش آموزان خوابگاهی، مدارس شبانه روزی متوسطه دوم، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و پیش دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی دولتی زیرپوشش طرح توزیع شیررایگان قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۲۲۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر با 17میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری روز دوشنبه در این آیین در مدرسه ابتدایی شهدای بسیج بوشهر افزود: امسال 154هزار و211 دانش آموز دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول دولتی و غیردولتی، دانش آموزان خوابگاهی، مدارس شبانه روزی متوسطه دوم، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و پیش دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی دولتی زیرپوشش طرح توزیع شیررایگان قرار می گیرند.

وی اظهارکرد: نحوه توزیع شیر درمدارس از تولید تا روی میز دانش آموزان طبق قرارداد به عهده شرکت برنده درمناقصه است که در استان توزیع در مدارس توسط کانون بازنشستگان آموزش و پرورش، طبق قراردادی که با شرکت تولید شیر منعقد شده انجام می شود.

حصیری یادآورشد: نوع شیر توزیعی در مدارس استریل در پاکت های 200 سی سی است که در مرحله نخست 20 نوبت معادل هفته ای دو بار شیر در بین دانش آموزان توزیع می شود و در مراحل بعدی در صورت تامین اعتبار این میزان به 70 نوبت می رسد.

وی بیان کرد: کل اعتبار طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر امسال 61میلیارد و 270میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته 400 درصد رشد داشته است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر