يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۳۰۹
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توهین و افترا به اشخاص از نظر اسلام مذموم و ناپسند است .

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر در جمع نمازگزاران عبادی سیاسی نماز جمعه  بوشهر افزود: قضاوت نسنجیده و زودهنگام و نیز سخن گفتن با لحن و گفتاری سخیف در فضای جامعه نادرست است و باید مراقبت شود تا این فضا شکل نگیرد.

وی با گرامیداشت دهه فجر و تبریک فجر انقلاب اسلامی، گفت: این کشور عزت و موقعیت کنونی خود را از انقلاب اسلامی و ایثارها و از خودگذشتگی‌های فرزندان این ملت بدست آورده  باید از آن محافظت شود.

صفایی بوشهر با اشاره به نزدیک بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه بیان کرد: شیوع  ویروس همه‌گیر کرونا سبب شده است که این روز متفاوت برگزار شود اما بزرگداشت این روز تاریخی به شیوه‌های مختلف ضروری است.

وی بااشاره به تغییر رنگ کرونایی مرکز استان بوشهر گفت: لازم است شرایط و محدودیت‌هایی که استان بوشهر را در وضعیت آبی کرونایی قرار داد ادامه یابد چرا که عادی‌انگاری بوشهر را به وضعیت زرد کرونایی نزدیک کرده است.

صفایی بوشهری یادآورشد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با عقلانیت و مدیریت بهداشتی سازگار نیست.

وی با قدردانی از ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان، افزود: نزدیک به یک سال است که برای کنترل بیماری کووید ۱۹ تلاش شبانه روزی شده و باید از بهبود شرایط حفاظت کرد، چرا که بوشهر که با تلاش فراوان روزهای بسیار خوبی را از نظر شیوع بیماری می‌گذراند اکنون به وضعیت افزایش شیوع و رسیدن به رنگ زرد نزدیک است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر