شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان بوشهر توسعه می‌یابد.به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در بازدید از روستای گمارون از توابع شهرستان گناوه با اعضای شورا و دهیار این روستا دیدار کرد که مسئولان این روستا به بیان مشکلات خود پرداختند.نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات برق این روستا در تماسی تلفنی با پاراد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان این موضوع را پیگیری، و خواستار همکاری بیشتر برای برطرف شدن این موضوع شد.
کد خبر: ۸۴۰۱
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان بوشهر توسعه می‌یابد.
به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در بازدید از روستای گمارون از توابع شهرستان گناوه با اعضای شورا و دهیار این روستا دیدار کرد که مسئولان این روستا به بیان مشکلات خود پرداختند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات برق این روستا در تماسی تلفنی با پاراد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان این موضوع را پیگیری، و خواستار همکاری بیشتر برای برطرف شدن این موضوع شد.

جمیری همچنین در خصوص آسفالت معابر این روستا گفت: در این خصوص پیگیری هایی را با اداره کل بنیاد مسکن داشته ام و آنان نیز قول های مساعدی جهت برطرف شدن آسفالت کوچه‌های روستاها دادند.

وی افزود: از محل اعتبارات و تبصره 22 که دست نمایندگان مجلس است مبلغی را در شهرستان گناوه به همین منظور در نظر گرفته شده است.

در جریان این دیدار دهیار روستا با گلایه از شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به عدم صدور به موقع قبوض برق به مردم این روستا گفت: با توجه به اینکه همه هزینه های یک ساله برق مصرفی مردم طی یک قبض به دست مردم رسیده است و نیز با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، مردم این روستا توانایی پرداخت یک باره آن را ندارند.

در ادامه این نشست نیز اعضای شورای روستای گمارون موضوع کشف یک منبع آب زیرزمینی اطراف روستا را مطرح، و خواستار اقدامات کارشناسی در این باره شدند که جمیری گفت: موضوع را با مدیر عامل آب منطقه ای استان پیگیری خواهم کرد و اگر این موضوع صحت داشته باشد قطعاً اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.  

به گزارش مهر، در ابتدای این نشست نیز اعضای شورا و دهیار روستا به بیان مسائل و مشکلات این روستا پرداختند.

نبود وسایل بازی برای تفریح کودکان، تخصیص آب از سد چمشیر، مساله نداشتن زمین برای احداث ساختمان دهیاری، نداشتن بودجه برای حصارکشی اطراف زمین فوتبال روستا و نبود سیل بند از مهمترین مسائل، مشکلات و خواسته های اعضای شورا و دهیار این روستا بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر