دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۷۱۹
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: هفت مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان برای انجام تست تشخیص سریع بیماری کووید ۱۹ ویژه تعطیلات نوروز به ‌صورت رایگان تعیین شده ‌است.

به گزارش فکرشهر، عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تست کرونا از مراجعه کنندگان در این مراکز توسط پزشکان انجام خواهد شد و در صورتی که‌ حال آنان مساعد باشد اقدام‌های لازم مراقبتی و قرنطینه در منزل انجام خواهد شد و بیمارانی که دچار تنگی نفس حاد باشند، دستور بستری داده می‌شود.

وی اظهارکرد: از مجموع ۷ مرکز پیش بینی شده ، ۵ مرکز در شهر گناوه، یک مرکز در بندرریگ و یک مرکز در روستای مال خلیفه درنظر گرفته شده است.

حیدری گفت: مراکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع) در چهارراه معلم ،  امام محمدتقی (ع) در خیابان اداره  ثبت احوال، فاطمه زهرا(س) در محله باباعلیشاه ، پایگاه امام موسی کاظم (ع) واقع در خیابان ایران گاز و و امام علی نقی (ع) در محله مال سادات شهر گناوه، امام محمدباقر(ع) بندرریگ و  شهیدناصر رسولی روستای مال خلیفه  ، خدمات رایگان  تست تشخیص کرونا ارایه می‌دهند.

وی بیان کرد: اهالی این شهرستان درصورتی که احساس کنند علامتی از مشخصه‌های ابتلا به ویروس کرونا در آنان وجود دارد، به مراکز یادشده مراجعه کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: تست تشخیص سریع رایگان نقش مهمی در  کاهش موارد بستری و در نهایت قطع  زنجیره چرخه انتقال این بیماری درپی دارد.

وی یادآورشد: برنامه‌ریزی لازم برای فعالیت داروخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروز پیش بینی شده است که براین اساس داروخانه دکتر کریمی و عالی پور در روزهای یکم تا ۴  فروردین، دکتر کدایی سوم و دوازدهم فروردین، جاودان در سوم و نهم و فروردین و  بهمنیاری دوم و نهم فروردین دایر است.

حیدری گفت: جهت رفاه حال همشهریان ، کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) گناوه در هفته اول فروردین در نوبت عصر دایر و کلینیک دیابت در نوبت صبح روزهای یکشنبه و سه شنبه  فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر