پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۳۴۴
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: بخشدار مرکزی گناوه گفت: همه فعالیت‌های داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این بخش روزانه رصد و در کارتابل انتخابات گزارش و ثبت خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، خدیجه دشتی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین ماه جاری آغاز می‌شود. 

وی اظهارکرد: پس از دریافت دستور شروع انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و  ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر، تمهیدات لازم برای فرآیند اجرایی انتخابات در سطح این بخش صورت گرفت.

دشتی گفت: در این ارتباط هیات اجرایی بخش با دعوت از ۳۰ معتمد و با حضور هیات نظارت شوراها  در اسفند ماه سال ۹۹ تشکیل و  پس از انتخاب اعضا، همه فرایند در سامانه انتخابات درج شد.

بخشدارمرکزی گناوه افزود: برای مشارکت روستائیان واجد شرایط بویژه جوانان تحصیلکرده برای نامزدی در این دوره از شوراهای اسلامی روستا، نشستی با معتمدان روستاهای بخش برگزار شد.

وی یادآورشد: هم اینک از مجموع ۳۱ روستای بخش مرکزی شهرستان گناوه ۱۷ روستا دارای شورا است.

براساس اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ شوراهای اسلامی روستایی و  عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ماه جاری به مدت هفت روز ادامه خواهد یافت.

داوطلبان  برای ثبت نام  این دوره می‌توانند  به چهار روش از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)،  نسخه ویندوز و قابل نصب روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)، دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت  ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید اقدام کنند.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر