پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش باران در استان خبر داد و گفت: دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت...
کد خبر: ۸۶۶۵۱
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش باران در استان خبر داد و گفت: دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر فردا جمعه به تدریج سرعت وزش بادهای جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی استان افزایش خواهد یافت و دریا تا روز یکشنبه در برخی ساعات متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طی این مدت ضمن اینکه دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران و گاهی رعدوبرق نیز بر روی دریا و در برخی مناطق شمال و مرکز استان دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: آسمان استان بوشهر طی ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق شمالی احتمال بارش خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و فردا در شمال خلیج فارس ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر