پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ معاون خدمات شهری شهرداری برازجان اظهار داشت:
مهندس بهزاد احمدی فرد در گفت و گو با فکرشهر افزود: این شهربازی بزرگ ترین و تنها شهربازی استان است که استانداردهای لازم ایزو را داراست...
کد خبر: ۸۷۱
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: معاون خدمات شهری شهرداری برازجان می گوید تنها شهربازی استاندارد استان در برازجان است.

مهندس بهزاد احمدی فرد در حاشیه بازدید از کمپ های اسکان مسافران نوروزی در برازجان در گفت و گو با فکرشهر افزود: این شهربازی بزرگ ترین و تنها شهربازی استان است که استانداردهای لازم ایزو را داراست.

معاون خدمات شهری شهرداری برازجان در توضیح خدمات ارایه شده برای تعطیلات نوروزی گفت: هر شب برای مسافران و گردشگران در سینمای روباز پارک آزادی سه فیلم نمایش داده می شود و هر روز توزیع رایگان نان و رنگینک که غذای محلی منطقه می باشد، در بین مسافرین انجام می شود.

وی با بیان این که گردشگران سه نوبت در شبانه روز به صورت رایگان می توانند برای بازدید آثار باستانی برازجان و حومه بروند، افزود: این تور تا 15 فروردین ماه برقرار است و از کاخ بردک سیاه در درودگاه تا چرخاب و کاروانسرای مشیر الملک برازجان را پوشش می دهد.

احمدی فرد ادامه داد: همچنین ایستگاه خوشنویسی در پارک آزادی برازجان دایر می باشد که گردشگران و همشهریان جملات و مطالب مورد علاقه ی خود را گفته و استاد جهاندیده آن را نوشته و رایگان به آنان اهدا می شود.

وی اظهار داشت: ستاد استقبال نوروزی برازجان به صورت شبانه روزی فعال بوده و به مسافران خدمات می دهد و روزانه 80 نفر از پرسنل فقط نظافت و نگهداری محیط پارک ها را به عهده دارند.

احمدی فرد ادامه داد: 12 پارک شهر برازجان قابلیت مسافرپذیری را دارند و کاملا فعال می باشند و 22 پارک دیگر نیز این آمادگی را دارند که در صورت پخش مسافرین در محلات، خدمات دهی لازم را ارایه نمایند.

در این گفت و گو، برقراری ایستگاه تاکسی، ایستگاه های صلواتی آب خنک و چای، اجرای فروشگاه بهاره و نمایشگاه کتاب در پارک آزادی و رسیدگی دایمی به وضعیت بهداشتی سرویس های بهداشتی پارک ها از دیگر اقدامات انجام شده ی شهرداری برازجان برای تعطیلات نوروزی عنوان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر