يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۳۰۶
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: از ابتدای شروع محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان گناوه، ۴۰ مکان متخلف به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های شرایط قرمز پلمب شدند.

به گزارش فکرشهر، مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از نیمه دوم فروردین ماه سال جاری شهرستان گناوه از وضعیت نارنجی به قرمز کرونایی وارد شد و بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرستان ممنوع اعلام شد.

علیرضا یوسفی بیان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و کاهش بار مراجعات به بیمارستان، تعداد ۷۲۲ بازدید از باشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، رستوران‌ها و سایر اماکن عرضه مواد غذایی در سطح شهر توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه انجام شد.

یوسفی یادآور شد: ۱۷ قهوه‌خانه به دلیل عرضه غیرقانونی قلیان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رستوران‌ها و اماکن تهیه مواد غذایی انحصار به صورت بیرون بر مجاز است تصریح کرد: ۹ مکان عرضه مواد غذایی که از قانون تخلف کردند پلمب شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: آرایشگاه‌ها و باشگاه‌ها در گروه سه قرار دارند و فعالیت آنها در شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است، به همین دلیل ۸ آرایشگاه و ۸ باشگاه بدن‌سازی متخلف پلمب شدند.

یوسفی افزود: اعمال محدودیت‌ها صرفاً به دلیل قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان و در راستای حفظ سلامت مردم بوده است و لذا از صاحبان صنوف خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و نزدیکان تا پایان محدودیت‌ها و گذر از پیک چهارم کرونا با بازرسین این شبکه همکاری کنند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: اگر همه ما با هم پروتکل‌های بهداشتی (زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها) را رعایت کنیم به زودی شاهد گذر از پیک چهارم و وضعیت قرمز شهرستان خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر