يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت: یک خیرنیک اندیش یک باب منزل مسکونی به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرد.به گزارش فکرشهر، یونس باربرز درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: منزل مسکونی اهدا شده دارای 500 متر مربع مساحت است که با طی مراحل قانونی به آموزش و پرورش تنگستان واگذار شده است.رییس آموزش و پرورش تنگستان ضمن تشکر از احمد قاسمی خیر اهدا کنند این منزل مسکونی، اظهارداشت: اقدام به کار نیک لازمه آن توفیق الهی است و به عنوان باقیات و صالحات جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۶۰
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: رییس آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت: یک خیرنیک اندیش یک باب منزل مسکونی به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر، یونس باربرز درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: منزل مسکونی اهدا شده دارای 500 متر مربع مساحت است که با طی مراحل قانونی به آموزش و پرورش تنگستان واگذار شده است.

رییس آموزش و پرورش تنگستان ضمن تشکر از احمد قاسمی خیر اهدا کنند این منزل مسکونی، اظهارداشت: اقدام به کار نیک لازمه آن توفیق الهی است و به عنوان باقیات و صالحات جاودانه خواهد ماند.

باربرز از مشارکت پرشور مردم تنگستان در همکاری با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: علاوه بر اقدام ارزشمند این خیر تاکنون پنج هزار متر مربع زمین در نقاط مختلف شهرستان و دو باب منزل مسکونی به آموزش وپرورش توسط خیرین اهدا شده است.

وی افزود: همچنین هم اکنون شش مدرسه خیرساز با ظرفیت 20 کلاس درس در دست احداث است.

باربرز ضمن تقدیر و تشکر ازاهتمام ویژه دولت در نوسازی مدارس اظهارداشت: هم اکنون 18 مدرسه تخریبی در تنگستان وجود دارد که نیازمند کمک و مساعدت خیرین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر