يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی نظرآقا از ایجاد اورژانس جاده‌ای در محور نظرآقا به سعدآباد خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمد بازیار صبح امروز در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به وابستگی اقتصاد شهروندان دشتستانی به کشاورزی و نخلداری توجه به مشکلات این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.وی افزود: خرید تضمینی خرما از اقدامات ارزشمندی است که دولت در دستور کار خود قرار داده و این امر در حمایت از کشاورزان از اهمیتی بالا برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۶۷
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی نظرآقا از ایجاد اورژانس جاده‌ای در محور نظرآقا به سعدآباد خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمد بازیار صبح امروز در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به وابستگی اقتصاد شهروندان دشتستانی به کشاورزی و نخلداری توجه به مشکلات این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: خرید تضمینی خرما از اقدامات ارزشمندی است که دولت در دستور کار خود قرار داده و این امر در حمایت از کشاورزان از اهمیتی بالا برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی نظرآقا خاطرنشان کرد: در عرضه کشاورزی، نظرآقا با مشکلاتی روبه‌رو است که انتظار داریم با همت مسئولان استان برطرف شود.

بازیار با بیان اینکه نظرآقا دروازه ورودی منطقه سعدآباد است، بیان داشت: سامان‌دهی و تعریض جاده ورودی نظرآقا از مسائلی است که انتظار داریم مسئولان شهرستان در اولویت‌های کاری خویش به آن توجه داشته باشند و در این راستا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از ستون‌های پل بزرگ نظرآقا ترک برداشته و انتظار داریم با همت مسئولان هرچه سریع‌تر این پل ترمیم شود.

رئیس شورای اسلامی نظرآقا ابراز داشت: ایجاد اورژانس جاده‌ای در محور مواصلاتی نظرآقا به سعدآباد از مسائلی است که در گذشته بارها به آن تاکید داشته‌ایم و عملی شدن این خواسته گامی بزرگ در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم خواهد بود.

بازیار با اشاره به اینکه طرح هادی نظرآقا هنوز تکمیل نشده است، عنوان کرد: تکمیل این طرح خواسته عموم مردم نظرآقا از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: ضعیف بودن سرعت اینترنت نظرآقا موضوعی است که همیشه مورد انتقاد جوانان بوده و انتظار داریم مسئولان مخابرات استان برای تقویت اینترنت نظرآقا اقدام عملی انجام دهند.

بازیار با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه گازرسانی نظرآقا گفت: هم‌اینک بخشی از عملیات گازرسانی در نظرآقا صورت گرفته و امیدواریم مسئولان گاز استان ادامه این طرح را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر