شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۷۷۴
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: این نیروی یک مجموعه امنیتی و خدماتی بزرگ در کشور است که در سال ۹۹ بیش از۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه کرد.

به گزارش فکرشهر، پایگاه خبری پلیس استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: یکی از دلایل موفقیت نیروی انتظامی در عرصه خدمت رسانی و امنیت، کارکنان و فرماندهان انقلابی است که با روحیه مردمی و ولایت پذیری در بدنه ناجا خدمت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌ها نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: اعتماد و پشتوانه مردم برای ما یک سرمایه ارزشمند است که باید همواره حفظ شود.

اشتری با اشاره به امنیت مطلوب و مثال زدنی حاکم بر کشور ادامه داد: امنیت محصول تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و به برکت خون شهدا و ایثارگری دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی و به پشتوانه مردم به دست آمده‌است.

وی گفت: همه ما باید قدردان این نعمت ارزشمند و بزرگ باشیم و خود را مدیون خون شهدا، تدابیر مقام معظم رهبری، همکاری و همراهی مردم می‌دانیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه دشمنان ما با تمام وجود به میدان آمده‌اند، عنوان کرد: اگر بتوانیم با مدیریت صحیح و جهادی نقاط ضعف‌ها و آسیب‌ها را برطرف کنیم، آنها هیچ نقطه قوتی در برابر ما ندارند.

وی افزود: مراقبت از محدودیت‌های اجرایی ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای کشور به نحو مطلوب در حال انجام است و پلیس تمام تلاش خود را به کار می برد تا مصوبات این ستاد بخوبی اجرا شود.

اشتری به ماموریت‌های ناجا در پایان سال ۹۹ نیز اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برای انجام ماموریت ها در ایام نوروز به صورت آماده باش بود.

وی عنوان کرد: در اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم توفیقات بسیار خوبی داشتیم، در بعضی از خدمت رسانی‌ها اشکالاتی هست که باید برطرف و خدمات به نحو شایسته تر و مطلوب تر به مردم ارائه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر