دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۹۲۶
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: جمعی از اهالی روستای زلزله زده «کُلَر» از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه، به دنبال بحران کمبود آب در این روستا، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ظهر امروز ـ یکشنبه  ـ در حیاط فرمانداری این شهرستان حضور یافتند.

یکی از مخاطبین «فکرشهر» با ارسال تصاویر این تجمع که تعدادی از آن ها را مشاهده می کنید، به «فکرشهر» گفت که تاکنون که ظهر یک شنبه است، علی رغم حضور ما در فرمانداری گناوه، هیچ کس پاسخگو نبوده است.

سرانجام، بعد از ظهر امروز، بخشدار مرکزی گناوه به ایرنا گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای رفع کمبود آب شرب روستاهای این بخش اندیشیده شده‌است.

خدیجه دشتی افزود: در این ارتباط در نشست روز جاری مقرر شد تانکر سیار به روستاهایی که مشکل کمبود آب دارند از فردا دوشنبه آبرسانی کند؛ همچنین مقرر شد تا شرکت نفت نیز روستاهای دچار کمبود  آب را با تانکرهای سیار، هفته‌ای یک بار پوشش دهد.

دشتی گفت: برگزاری نشست اضطراری مدیریت آب و فاضلاب شهرستان با اهالی روستاهایی که مشکل جدی در زمینه تامین آب شرب دارند، در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی گناوه افزود: با توجه به اینکه در بیشتر روستاهای بخش مرکزی دامداری و یا واحدهای مرغداری مستقر است و به آب بیشتری نیاز دارند، در نشست با اهالی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: به علت کاهش بارش‌ها و افزایش مصرف آب در فصل تابستان به ویژه در منطقه، باید مردم در مصارف آب مدیریت و صرفه جویی کنند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر