دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۰۶۱
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: یک خیر عرصه سلامت این شهرستان ۲۱۴ میلیون تومان برای تامین تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی به بهداشت و درمان این شهرستان کمک کرد.

به گزارش فکرشهر، عصمت حیدری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به نیاز بیش از پیش بخش‌های بهداشت و درمان شهرستان در روزهای سخت همه گیری کووید۱۹، با همراهی و همکاری امام جمعه و جلب حمایت خیر نیکوکار  از طریق بانک کشاورزی شعبه مرکزی گناوه، اعتبار مالی برای خرید چندین دستگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مورد نیاز بیمارستان امیرالمومنین (ع)، آزمایشگاه مرکزی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان تامین شد.

وی اظهارداشت: این تجهیزات درمانی شامل چهار دستگاه پمپ اینفیوژن برای بخش آی سی یو و ۲۰  فلومتر اکسیژن و آداپتور هر کدام ۲۰ عدد به منظور استفاده در بیمارستان امیرالمومنین(ع)، یک دستگاه میکروسکوپ برای استفاده در آزمایشگاه مرکزی و ۱۰ عدد باتری برای مصرف دستگاه رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت امام محمد باقر (ع) بندرریگ است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: اعتبار مورد نیاز برای خرید این تجهیزات که ۲۱۴ میلیون تومان برآورد شده‌است، توسط خیر نیک اندیش گناوه‌ای "عبدالرضا بهروزی" اهدا و تامین شدهاست.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این تجهیزات در کمترین زمان ممکن و در چارچوب فرآیندهای قانونی خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خواهد شد تا در اسرع وقت نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه با قدردانی از این اقدام خداپسندانه، تاکید کرد: در  ایام طاقت فرسای همه‌گیری کووید۱۹ انتظار داریم خیرین نیکوکار همچون سال گذشته حوزه سلامت شهرستان را همراهی کنند تا بتوانیم با فراهم کردن امکانات لازم خدمات مطلوب تری را به مراجعین بخش های بهداشت و درمان ارائه نمائیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر