دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۱۱۹
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: در زمان حاضر معادل ۲۰۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال پروژه راهداری و ترمیم و تعریض جاده‌ها و راه‌ها که از مطالبات جدی مردم به شمار می‌رود در این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روند توسعه و ترمیم راه‌ها و جاده‌های این شهرستان در دستور کار است که بهره‌برداری از آنها موجب شتاب بیشتر شهرستان برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای خواهد شد.

وی بیان‌کرد: اصلاح و تعریض محور دیر به بردخون در دستور کار قرار گرفته و قطعه اول آن با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال به طول پنج کیلومتر از سمت بردخون به دیر در دست اجرا است که بلافاصله قطعه دوم آن به مناقصه می‌رود و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

علی حسنی اضافه کرد: تعریض جاده دیر به سمت بردخون بطول ۱.۵ کیلومتر نیز انجام گرفته که برای بلوار سازی آن چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و ۵۰ درصد کار انجام شده‌است و بقیه نیز در چند روز آینده به سرانجام می‌رسد و بلافاصله قطعه دوم هم با پیش بینی اعتبار لازم در سال جاری به آن افزوده خواهد شد.

فرماندار دیر بیان کرد: دیوار حفاظتی محور روستایی کنارترشان در بخش آبدان با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجرا است و محور آبدان به سمت دوراهک با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به دلیل عرض کم و نداشتن شانه خطرآفرین بود که در زمان حاضر تعریض ابنیه‌ها به طول هشت کیلومتر شروع شده و در دست اقدام است.

وی گفت: اصلاح پیچ های جاشک یکی دیگر از مطالبات جدی مردم بود که تجهیز کارگاه شده‌است و اعتبار آن ۴۳ میلیارد ریال است که امیدواریم هرچه زودتر این پروژه‌ها به سرانجام برسد و مردم از آنها بهره ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر