يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۱۶۴
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از افزایش هفت درصدی تعداد شعب اخذ رأی شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: ۹۰۵ صندوق برای انتخابات شوراها در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش و برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد با حضور گسترده و پرشور مردم و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأمین اقلام بهداشتی در همه شعب و صندوق‌های اخذ رأی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی مردم شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در کمال امنیت و سلامت بهداشتی خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر به تلاش رسانه‌های بیگانه و معاندان برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران حق قانونی خود را به تأخیر نخواهند انداخت و با این دسیسه‌ها اراده آنها سست نمی‌شود.

وی بیان کرد: ۸۵۰ شعبه رأی‌گیری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر پیش‌بینی شده و در مجموع ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و… در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

ایرانی با اشاره به فعالیت ۶۴۸ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار در استان بوشهر بیان کرد: ۹۰۵ شعبه و صندوق برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تعیین شده است.

وی با اشاره به افزایش هفت درصدی تعداد شعب اخذ رأی شوراهای شهر و روستا در استان اضافه کرد: در استان بوشهر ۷۹۷ هزار نفر واجد شرایط رأی در انتخابات ۲۸ خرداد هستند که ۱۸ هزار و ۴۳۸ نفر آنان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر