جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ اقدام قابل تحسین یک شهروند دشتستانی؛
فکرشهر: آهوی مصدوم توسط یکی از شهروندان دوست دار محیط زیست در شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر به اداره محیط زیست تحویل داده شد...\r\n
کد خبر: ۹۰۹۵
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: آهوی مصدوم توسط یکی از شهروندان دوست دار محیط زیست در شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر به اداره محیط زیست تحویل داده شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، یک راس آهو که در اثر تصادف با خودروهای عبوری در جاده دالکی – برازجان زخمی شده بود توسط یکی از دوستداران طبیعت به نام کرامت الله بادصبا ، تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان گردید.

[[{"fid":"6726","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":481,"width":707,"class":"media-element file-default"}}]]

صادق پورسالم رییس اداره محیط زیست دشتستان ضمن تقدیر از این عمل زیبا و خداپسندانه، گفت این قبیل اقدامات نشان دهنده تغییر افکار عمومی درجهت حفاظت و حراست از حیات وحش و طبیعت ایران عزیزمان است و امیدوارم تک تک هم استانی های عزیز با تأسی از سیره ائمه اطهار حامی و حافظ حیوانات و طبیعت استان باشند.

[[{"fid":"6727","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":461,"width":777,"class":"media-element file-default"}}]]

کرامت الله بادصبا که این آهو را به محیط زیست تحویل داده بود نیز در این خصوص گفت: به محض دیدن این حیوان زیبا در کنار جاده، اولین چیزی که به فکر من رسید تحویل آن به اداره حفاظت محیط زیست بود زیرا بارها روایت ضمانت آهو توسط امام رضا علیه السلام را شنیده ام . وی افزود: با پلیس 110 تماس گرفته و این حیوان را تحویل دادم تا به محیط زیست تحویل داده شود.

وی ادامه داد: من وظیفه ام را انجام داده ام و بسیار خوشحالم از اینکه توانستم جان این حیوان را نجات بدهم و امیدوارم روزی برسد که تمام حیوانات بدون ترس از انسانها به زیستن خود ادامه دهند.

[[{"fid":"6725","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":537,"width":401,"class":"media-element file-default"}}]]

به گزارش فکرشهر، آهوی تحویلی سریعاً به کلینیک دامپزشکی در بوشهر انتقال یافت و کار مداوا انجام شد و هم اکنون در سلامت کامل و در قرنطینه به سر می برد تا پس از بازیابی کامل سلامتی خود، به دامان طبیعت بازگردد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر