جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرماندار تنگستان بیان اینکه 81 درصد از تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده گفت: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تنگستان، پنج طرح اشتغال‌زائی با تسهیلاتی به مبلغ 900 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 49 نفر تصویب شده است.به گزارش فکرشهر، پرویز شعبانی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان ضمن ابراز رضایت از روند تحقق تعهد اشتغال اظهار داشت: با اهتمام دستگاه‌های اجرایی و همکاری بانک‌های عامل در روند معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زائی و مشاغل خانگی تسریع شده است.
کد خبر: ۹۱۸۸
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: معاون فرماندار تنگستان بیان اینکه 81 درصد از تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده گفت: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تنگستان، پنج طرح اشتغال‌زائی با تسهیلاتی به مبلغ 900 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 49 نفر تصویب شده است.

به گزارش فکرشهر، پرویز شعبانی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان ضمن ابراز رضایت از روند تحقق تعهد اشتغال اظهار داشت: با اهتمام دستگاه‌های اجرایی و همکاری بانک‌های عامل در روند معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زائی و مشاغل خانگی تسریع شده است.

وی افزود: پرداخت نشدن تسهیلات بیشتر به عدم پیگیری متقاضیان در جهت تکمیل پرونده برمی‌گردد که دستگاه‌های اجرایی باید با رصد مستمر آخرین وضعیت پرونده‌های ارسالی، متقاضیان را به رفع نواقص پرونده تسهیلاتی ترغیب کنند.

شعبانی  ادامه داد: ضروری است از سهمیه ابلاغی تسهیلات شهرستان نهایت بهره را در راستای افزایش تولید و توسعه شهرستان ببریم.

وی با بیان اینکه 81 درصد از تعهد اشتغال شهرستان تنگستان تاکنون محقق شده اعلام کرد: تاکنون از 633 نفر تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال جاری، برای 514 نفر ایجاد اشتغال شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان اضافه کرد: علاوه بر این تعهد اشتغال، تسهیلاتی به مبلغ 603 میلیون تومان جهت ایجاد مشاغل خانگی به تنگستان اختصاص یافته که تاکنون 69 نفر با مجموع تسهیلاتی به مبلغ 298 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای توانمندسازی اقشار محروم نیز از مبلغ 600 میلیون تومان تسهیلات در اختیار بهزیستی شهرستان، تاکنون 85 نفر با مجموع تسهیلاتی به مبلغ 550 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به نوشته ی فارس، شعبانی از تصویب پنج طرح اشتغال‌زایی با تسهیلاتی به مبلغ 900 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 49 نفر در کارگروه اشتغال تنگستان خبر داد و عنوان داشت: در این کار گروه یک طرح بسته‌بندی مواد غذایی و صنایع تبدیلی با تسهیلاتی به مبلغ 100 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 25 نفر و چهار طرح ساخت لنج فایبرگلاس هر کدام به مبلغ 200 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 24 نفر تصویب و جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر