يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 25 هزار میلیارد ریال درسال جاری با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از طریق منابع نقدی و غیرنقدی برای ایمن سازی راهها کشور تامین شده است.به گزارش فکرشهر از ایرنا عبدالهاشم حسن نیا روز شنبه در جمع خبرنگاران در شهر برازجان استان بوشهر افزود: دولت نگاه ویژه ای به بحث راهها و ایمن سازی مسیرها دارد و اقدامات بسیار خوبی در سال جاری در حوزه راهها صورت گرفته است.وی اضافه کرد: اجرای روکش آسفالت و ایمن سازی 9 هزار کیلومتر از راههای کشور از جمله این اقدامات مهم است که اثر مطلوبی در تردد ایمن مردم داشته است.
کد خبر: ۹۱۹۶
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 25 هزار میلیارد ریال درسال جاری با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از طریق منابع نقدی و غیرنقدی برای ایمن سازی راهها کشور تامین شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا عبدالهاشم حسن نیا روز شنبه در جمع خبرنگاران در شهر برازجان استان بوشهر افزود: دولت نگاه ویژه ای به بحث راهها و ایمن سازی مسیرها دارد و اقدامات بسیار خوبی در سال جاری در حوزه راهها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اجرای روکش آسفالت و ایمن سازی 9 هزار کیلومتر از راههای کشور از جمله این اقدامات مهم است که اثر مطلوبی در تردد ایمن مردم داشته است.

حسن نیا بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا قبل از عید نوروز نیز اقدامات اثربخش تری برای سفرهای نوروزی مردم در جاده ها بویژه راههای مناطق جنوبی کشورفراهم کنیم.

شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر