پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مصطفی سالاری صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی و بررسی مشکلات مدارس استان بوشهر با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور از نظر شکوه و عظمت و نظم و انضباط بدون مشکل انجام و تصمیمات خوبی هم برای توسعه و پیشرفت استان گرفته شد.وی بیان کرد: رتبه استان در کنکور دانشگاه‌ها اندکی بهبود داشته و باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا وضعیت در آینده بهتر شود چراکه تا وضع مطلوب فاصله داریم.
کد خبر: ۹۲۰۴
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: مصطفی سالاری صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی و بررسی مشکلات مدارس استان بوشهر با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور از نظر شکوه و عظمت و نظم و انضباط بدون مشکل انجام و تصمیمات خوبی هم برای توسعه و پیشرفت استان گرفته شد.

وی بیان کرد: رتبه استان در کنکور دانشگاه‌ها اندکی بهبود داشته و باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا وضعیت در آینده بهتر شود چراکه تا وضع مطلوب فاصله داریم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: نمی‌توان انتظار داشت در طول یکسال جهش 10 پله‌ای داشته باشیم اما مهم این است تلاش‌ها در این راستا مستمر باشد.

سالاری اضافه کرد: تمرکز بر برگزاری کلاس‌های کنکور مشکلات این بخش را حل نمی‌کند و باید کیفیت آموزش را در مقاطع مختلف ارتقا دهیم.

وی با اشاره به هفته معلم گفت: اینکه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم ویژه هفته معلم مشارکت داشته باشند پیشنهاد خوبی است، صرفا نگاه مالی به قضیه نباشد بلکه روحیه مشارکت نیز و قدردانی از معلمان مد نظر باشد، لذا برای این امر تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی برای تجلیل از معلمان صورت گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت و اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: وضعیت اقدامات صورت گرفته در این بخش نشان می‌دهد استان بوشهر از توقعات سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عقب نیست اما این امر به این منزله هم نیست که تلاشی نداشته باشیم.

سالاری گفت: باید با همکاری اداره کل بهزیستی استان بوشهر، پوشش دانش‌آموزان استثنایی بیشتر و در این زمینه از بخش خصوصی نیز حمایت شود.

وی افزود: حمایت از بخش خصوصی در زمینه فعالیت‌های آموزش و پرورش استثنایی، انگیزه کار را نیز بیشتر خواهد کرد و نتایج بهتری هم دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر