شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۶۴۵
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف یک فروند شناور دوبه یکهزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ منصوررضا عزیزی روز پنجشنبه اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مأموران پایگاه دریابانی بوشهر و ناوگروه شناوری یک فروند شناور دوبه با حجم بسیار زیاد کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: مقصد شناور به سمت یکی از کشورهای منطقه بوده که با تغییر مسیر در آب‌های داخلی کشور ایران و با ارائه مانیفست به مقاصد مختلف قصد تخیله بار از چندین مکان داشته است.

عزیززاده ادامه داد: از دوبه توقیف شده ۴۳۶ هزار و ۹۷۳ کیلوگرم پارچه، ۲۳ جعبه قطعات ریل و پایه ریل، ۲۴ عدد پالت باتری، یکهزار و ۸۷۴ کارتن لوازم جانبی موبایل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری متهمان این محموله در دست پیگیری است، اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده حدود یکهزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.

عزیززاده گفت: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جنبه های مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و دریابانان با همه توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان در حوزه دریایی برخورد می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر