پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۷۷۱
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا دوشنبه هفته جاری با گسترش سیستم‌های ناپایدار جوی موسمی برای مناطق مستعد این استان (محل تشکیل ابرهای ضخیم) احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، مرکزی و ارتفاعات شرقی استان بوشهر رشد ابرهای همرفتی و وقوع ناپایداری های موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی و شرقی در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

انصاری اظهار داشت: در این مدت ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر، در سواحل جنوبی و مرکزی در هنگام وزش تندباد لحظه ای گاهی بیش از ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۴۰ بامداد، جزر اول ۰۸:۴۰، مد دوم ۱۳:۴۰ و جزر دوم ۲۰:۲۰ خواهد بود.

انصاری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم و خورموج با ۴۵ و برازجان با ۴۴ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی عنوان کرد: در این مدت جزیره خارگ، بندر امام حسن و جم به ترتیب با ۸۹، ۸۵ و ۸۳ درصد بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر